17 mei 2006

Hoera!

Eindelijk heb ik dan de stap gewaagd om een eigen blog te gaan onderhouden. Ik geniet al maanden van de blogavonturen van mijn vrienden en het werd tijd om ook een appartementje in dit virtuele dorp in te richten.
Waarom vandaag dan ineens, zul je je afvragen? Nou, de directe aanleiding is de aanschaf van een spiksplinternieuwe MacBook. Jippie! Met deze supersonische laptop kun je altijd en overal bezig zijn met het digitale leven. Heel fijn in deze tijd waarin de wereld een dorp is geworden. Virtueel dan weer, want Barcelona ligt nog steeds een paar uurtjes rijden van Amsterdam, haha.
Ik kan haast niet wachten tot hij er is... Voorlopig type ik nog maar een eind weg op deze trouwe oude strawberry imac.
Nou, ik vind het wel goed zo, voor een eerste keer. Ga snel kijken hoe het eruit ziet en zo.

Labels:

3 Comments:

Blogger Luepp said...

Provisiegejat, schat.

"You'll ...

ne - he - vur - rhe,

.. Blog ...

uh - hull -oho - nhe!"

18:29  
Blogger TwigtSenior said...

Gefeliciteerd!! Welcome to the world of blogging, Voortaan zal je alles wat je meemaakt op blog-waardigheid toetsen...

veel plezier

21:20  
Anonymous Anoniem said...

Dit lijkt wel een beetje op de travelclub die ik onbedoelt aan het oprichten ben! Gezellig!!!

14:56  

Een reactie posten

<< Home