19 mei 2006

Hoera!

Afgelopen woensdag hebben 'els jugadors blaugrana' de spelers van Arsenal naar huis gestuurd zonder de beker van de Champions League. Nu heb ik totaal geen verstand van het spelletje -ja, ik weet nog net wanneer iets buitenspel is- en heb ik de wedstrijd niet eens gezien, toch ben ik enorm trots dat FC Barcelona gewonnen heeft.
Noem me een 'female chauvenistic pig' of gewoon een belachelijke patriot; ik kan er niets aan doen. Wil ik eigenlijk ook niet. Ik vind het altijd geweldig als er goed nieuws komt uit mijn vadersland. En ik denk ook niet dat dat ooit gaat veranderen.

Labels:

2 Comments:

Blogger Luepp said...

Voetbalcelona.

22:22  
Anonymous Anoniem said...

Nou maar het minder leuke nieuws hebben jullie helaas niet meegekregen, tussen de fans, zoals dat ook laatst weer in Amsterdam het geval was -las ik in de krant- zaten heel wat relschoppers en de halve binnenstad is tot 2x toe geplunderd, eerst om dat ze de Spaanse Liga hebben gewonnen en daarna vanwege de Champions League!
Kassa! Voor de winkeliers en anderen gedupeerden."

10:14  

Een reactie posten

<< Home