29 mei 2006

Presentator wordt weggestemd


Ik heb geen commentaar. Jullie wel?

6 Comments:

Blogger Sien said...

Trieste zaak maar heb me altijd afgevraagd of het werkelijk was ?

23:18  
Anonymous Anoniem said...

helaas kan ik niet zien waar jullie het over hebben, kun je meer uitleg geven voor de mensen in den vreemde?

10:11  
Blogger MacBuccaneer said...

Hoi Angela,
Leuk dat je ook komt kijken. Het filmpje is in Quicktime, daar kan ik niets aan doen. Ja, en je moet het zien want anders is het niet grappig. Ik zal het je wel vertellen van de week als we weer bellen, goed?

10:48  
Blogger Luepp said...

Voor Angela: overweeg anders QuickTime hier voor Windows af te laden. Ik weet hoezeer je je systeem veilig wilt houden, dus ik ga er even over door als je het niet erg vindt.
Stoor je in de eerste plaats maar niet aan de aansporingen van Apple om de Pro versie voor een paar tientjes te nemen - het blijven Americanen, nietwaar? Wees dan in de tweede plaats blij met de gratis versie en stoor je dan ook niet aan de beperkingen (geen volbeeld afspeelmogelijkheid) - je kunt het Apple niet kwalijk nemen dat ze hun software gratis meegeven aan Windows gebruikers - al vind ik het steeds meer een stomme nalatigheid van ze.
Ik hoop dat je geen aanstoot hebt genomen aan mijn bemoeizucht - ik bedoel dit alles in ieder geval niet belerend. (Nee, grappig genoeg is inmiddels je zus nu in huis de grootste MacEvangelist, haha!)

11:14  
Blogger Luepp said...

"je kunt het Apple niet kwalijk nemen dat ze hun software gratis meegeven aan Windows gebruikers ". Ik bedoel natuurlijk "niet gratis meegeven". Duh.

11:15  
Anonymous Anoniem said...

Ik weet het, ik ben een outcast, maar ook op het werk krijg ik het niet voor elkaar, helaas, ik hoor het wel van de week. En oh, als die tijd nog eens komt dat ik zelf ook een ibook kan kopen dan doe ik het meteen, maar nu moet ik roeien met de riemen die ik heb en dat is geen mac! (Grappig eigenlijk dat mijn initialen hetzelfde zijn ;-)

15:02  

Een reactie posten

<< Home