13 juni 2006

Zonnestelsel

Afgelopen maandag was het zover: de Spreekbeurt. Op weg naar school hebben we de hele tijd grapjes gemaakt over het zonnestelsel dat zich in de fietsmand bevond - voorzichtig fietsen, mam, anders valt straks de zon uit de mand, of een planeet. Ik weet niet wie er zenuwachtiger was, wij of S.
Wat duurt zo'n dag op school lang. 's Avonds kon ik niet wachten om te horen hoe het was gegaan, of ze niets was vergeten, wat de kinderen er van vonden, wat de juf had gezegd etc. Ik geloof wel dat de juf tevreden was. Ze heeft S. beloond met een 8 1/2! Goed he! Ja, ook hier is sprake van ouderlijke trots (waaah, schaamteloze plagiaat). En of ik trots ben: ze heeft gewoon voor het eerst van haar leven een spreekbeurt gehouden, als eerste kind uit de klas want ze vonden het allemaal te eng om als eerste te moeten gaan. Maar die kleine van mij niet ' dan heb ik 't maar gedaan, hoef ik me er niet meer druk om te maken'. En gelijk heeft ze, die coole kikker.
Binnenkort zal ik een foto plaatsen. Wordt vervolgd dus.

laatst bijgewerkt op 14 juni: post nu met foto!

Labels:

5 Comments:

Blogger Sien said...

Gefeliciteerd, geweldig een 8 1/2 !!! Nou en over trotse ouders gesproken, dat zijn we toch allemaal ! Leuk hoor ! En ik wacht met spanning op de foto's (ook van het kuntswerk zonnestelsel misschien ?)

10:21  
Blogger Sien said...

@ S. Bravo, mooi hoor !!! Van mij krijg je een 10 !

19:42  
Anonymous Anoniem said...

Wow, dat is echt helemaal te gek Sofia! Van harte met dit resultaat! Jullie meisje geeft jullie alleen maar gelegendheid om trots te zijn, heerlijk!

11:24  
Anonymous Anoniem said...

Ha die Sofia! Als jouw spreekbeurt net zo indrukwekkend was als dat zonnestelsel eruit ziet, heb je ze vast allemaal met open mond laten zitten. Omdat je als eerste bent gegaan heb je eigenlijk bonuspunten verdiend, dus ik ben het eens met Sien, een 10 voor Sofia. Gefeliciteerd!

21:55  
Blogger TwigtSenior said...

Ja, ook ik ben trots (MIJN petekind !!) Super Spreekbeurt Meisje, geweldig hoor Sofia.

12:46  

Een reactie posten

<< Home