08 juni 2006

Spreekbeurt

Maandag heeft S. een spreekbeurt. Over het zonnestelsel. We zijn al een week bezig met de voorbereidingen; boeken bij de bieb gehaald, piepschuim bollen geverfd in de kleuren van de planeten, tekst geschreven etc.
Nu is alles zo goed als klaar. Er moet alleen flink geoefend worden. En dat gebeurt dan ook overal. Bij het aankleden, het ontbijt, op de fiets op weg naar school en 's avond voor buiten op het muurtje. De willekeurige voorbijganger wordt getrakteerd op 'zwaartekrachtslinger' en 'methaangasregens'. Ik hoop niet dat men denkt dat het weerbericht werd voorgelezen...

Labels:

4 Comments:

Blogger Sien said...

Ik vind het leuk dat jij ook met van die alle daagse dingen kan komen waar je zo mee bezig bent, succes met de spreekbeurt aan S. en wie weet staan de planeten wel goed die dag voor een megacijfer !

08:19  
Anonymous Anoniem said...

Ik zie het al helemaal voor me!!!

17:19  
Anonymous Anoniem said...

Je schrijft erg leuk Feliz, het is echt een genot om je stukjes te lezen.

11:47  
Blogger MacBuccaneer said...

@Wendy; Wat lief dat je dat zegt. Ik doe mijn best om het zo leuk mogelijk te maken zodat iedereen graag even komt buurten.

15:36  

Een reactie posten

<< Home