13 juli 2006

JA!!! nou, bijna dan

Toen ik thuiskwam lag er post op de mat. Dat is niet zo uitzonderlijk, dat gebeurt wel vaker zul je zeggen. Maar dit was belangrijke post. In de enveloppe die er lag zat de UITSLAG van het tentamen voor de beroepsopleiding.
Even was ik nerveus, wat zou het geworden zijn? Vlug heb ik de enveloppe opengescheurd en gehaast gleden mijn ogen over de regels. Toen drong het tot me door.
Ik had het tentamen gehaald. Jippie! Maar de vreugde werd wreed verstoord: er blijkt nog een mondeling examen te zijn. In september. Duh! Deze sukkel hier dacht dat ze er al was, mooi niet dus, nog net geen klerk.
Maar eerst nog de zomervacantie!

Labels:

2 Comments:

Blogger Sien said...

Na de zomervakantie fris door dat examen heen, je haalt het zeker ! Succes, en geniet van je vakantie !

22:15  
Blogger Luepp said...

Sukkel? Sukkel is de naam van een ambachtelijke slager uit Maartensdijk. Het is niet de jouwe. Jij bent de klerk. "Iet ies ai, Leclerc." Provisiegejat.

23:19  

Een reactie posten

<< Home