10 januari 2007

Maandagmorgen op Woensdag

Ja, het begon al goed vanochtend. Ik werd heel vroeg wakker met een knallende hoofdpijn. Twee aspirientjes en een massage later kon ik weer slapen. Vanzelfsprekend ging de wekker te vroeg af.
Nadat ik Sofia bij school had afgezet, reed ik naar B'dorp omdat ik om 9.30 uur een afspraak met onze accountant had. Maar ik kon het nieuwe adres niet vinden. Terug naar huis want ik was mijn agenda vergeten en daar stond het nummer in, duh. Thuis maar meteen even gebeld of ik nog wel langs kon komen want ik zou zo'n 20 minuten later zijn. Maar gelukkig, het kon.
's Middags met Sofia bij de Toy 'r' Us om een cadeautje uit te zoeken van haar verjaardagsgeld. Dit is geen supermarkt voor speelgoed maar een verkapte discotheek. Veel te warm en veel te harde stampende muziek. Zo kan een mens toch niet nadenken over welk speelgoed hij cadeau wil doen? Mijn hoofd bonkte gezellig op de discodreun mee...
Later die middag was ik een nieuw kastje voor Sofia's kamer in elkaar aan het zetten. Je raadt het al; dat ging ook niet soepeltjes. Veel later dan nodig, was de kast gemonteerd en kon ik alles opruimen. Nog steeds barstte mijn hoofd bijna uit elkaar.
Na het avondeten leek het iets beter te gaan.
Totdat mijn wasmachine raar begon te doen. Gezellig knipperden alle lampjes en vrolijk meldde hij een " F6". Ja hoor, alsof ik weet wat dat is. In iedergeval pompte hij het water niet meer af. Dus liep alles over en liep ik de vloer te dweilen. Bonkte daar niet iets?

Ik geloof dat ik vandaag maar afschrijf als een maandagmorgen-dag. Morgen zal alles wel weer beter zijn.

Labels:

4 Comments:

Blogger Sien said...

Tomorrow, Tomorrow, I love you, Tomorrow, you're always a day away !!!

22:44  
Anonymous Anoniem said...

Hai Die Sien toch, zo laat je mijn zusje weer lachen :) en zal haar hoofdpijn sneller over zijn!
Liefs, voor jullie alle twee.

15:55  
Blogger Sien said...

20/01/07 Gefeliciteerd ! En geen maandagmorgen-dag vandaag !!!!!!!

09:44  
Blogger MacBuccaneer said...

Dank je Sien. Ook voor je lieve post op je eigen blog!
In gedachten heb ik samen met je getoost op een mooi nieuw jaar!

23:05  

Een reactie posten

<< Home