21 juni 2007

Eindelijk

Daar ben ik weer. Het is al ruim een maand geleden dat ik mijn laatste post heb gepubliceerd dus ruimschoots tijd voor iets nieuws, nietwaar? Sinds ik niet meer werk heb ik het zo druk met van alles en nog wat; natuurlijk gewoon het huishouden enzo, solliciteren en achterstallige administratie, maar ook het aanhalen en onderhouden van vriendschapsbanden. In maart en april zat ik niet zo lekker in mijn vel en heb dan ook niet veel van me laten horen. Nu ben ik afgelopen week bezig geweest met een paar drafts maar om technische redenen (mijn webspace was vol) heb ik ze nog niet kunnen plaatsen. Maar dat gaat snel komen.
Gelukkig voel ik me weer een stuk beter, jippie!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Yeeeeeeess !!! Zo mag ik het horen ! laat maar komen die poststukken, niets beters om zich op de blog uit te leven om je beter te voelen en gezellig een drankje te nuttigen bij mij ! Kus van je verre blogvriendin !

20:35  
Anonymous Anoniem said...

Goed nieuws! En we hebben er al flink van mogen genieten dat Feliz "er weer is": lekker samen gegeten, gekletst en in de zon gezeten.

22:11  

Een reactie posten

<< Home