28 augustus 2006

Vacantie Blues

Ik ben net een weekje terug van vacantie en weer helemaal in de sleur van het dagelijkse leven opgegaan. Toch verlang ik al weer naar de volgende zomer. Al was het alleen maar vanwege het weer. De herfst is hier begonnen! Niet te geloven maar het lijkt wel zo.
Ook moet ik er altijd enorm aan wennen dat ik niet meer hele dagen met Huib en Sofia doorbreng. Dat vind ik het allerleukste aan de vacantie; dat we weken achter elkaar de hele dag bij elkaar zijn, praten, spelen, samen dingen doen. Heerlijk gewoon!
Maar gelukkig zijn er de vacantieherinneringen, -foto's en -film. En zoals beloofd in mijn vorige post zal ik hier een paar mooie verhalen plaatsen.

Labels:

1 Comments:

Blogger Sien said...

GELIJK HEB JE ! Er gaat niets boven familie, als ik weer wat tijd heb zal ik de leuke foto's van onze familievakantie op m'n blog zetten, zo leuk, samen spelen, samen eten, samen lachen, gewoon SAMEN ! Ben al vier dagen alleen met Dorine, Bartje gaat wat beter, nieuws komt gauw, hij komt er weer boven op en donderdag gaan we een mega feest houden voor z'n verjaardag in het ziekenhuis ! Wij hebben het voordeel nog mooi weer te hebben, onze herfst is nog ver weg !

21:21  

Een reactie posten

<< Home