25 juni 2009

Tada

Ha, daar ben ik weer.
Vandaag kreeg ik ineens weer zin om een post op mijn blog te maken.
Twee jaar geleden werd het blogplezier ineens van me ontnomen; het idee dat mijn ex-werkgever mee zat te lezen met mijn leven was zeer onaantrekkelijk, zeer onaantrekkelijk.
Maar ja, er zijn bijna 2 hele jaren van stilte verstreken, dus ik kan me niet echt meer voorstellen dat ze nog steeds naar mijn blog kijken. Water onder de brug, zullen we maar zeggen.

Ga even kijken of het weer bevalt...

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hi FELIZ !!!!!!!!!!!!
Ik klikte toevallig op jouw blog, zie ik ineens dat je in juni opnieuw was begonnen... komt er nog wat of toch maar niet ?
Hoe staat het leventje daar ? Dikke zoen vanuit het zuiden, liefs aan Sophia en Huib, Sien

16:33  

Een reactie posten

<< Home