21 augustus 2007

WWW

Zaterdag is het eindelijk zover. Om vijf uur 's middags zend de AVRO op Nederland 2 (sorry expats!) de zesdelige serie over het Molenerfgoed van Nederland uit.
Een programma naar een idee van mijn lief dat bijna 2 jaar geleden is ontstaan en waaraan hij met hart en ziel heeft gewerkt is dan eindelijk te zien voor het grote publiek. En iedereen moet kijken! Want het is geweldig. Ik heb aflevering 1 inmiddels een keer of 8 gezien en ik vind het prachtig. Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering!!!



Natuurlijk heeft hij het niet in zijn eentje gedaan maar samen met zijn goede vriend John. Samen hebben ze deze productie van de grond getrokken en ik ben zo trots op ze. Het resultaat is indrukwekkend: goed verhaal, prachtige beelden, interessante deskundigen, ontroerende portretten en een pleidooi voor het behoud van niet alleen de molens maar ook de daarbij behorende ambachten. En een antwoord op de vraag waarom de molen nou zo typisch Hollands is.
Ik zou het wel van de daken willen schreeuwen: Kom dat zien, kom dat zien!

voor meer informatie zie ook: Werken met Wind en Water

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ben reuze benieuwd!! Maar zal toch effe moeten wachten tot er een dvd-tje van is, en jullie dat opsturen.

Huib en John in ieder geval alvast succes met de volgende afleveringen!

13:41  
Blogger Unknown said...

Aan een groot denker hi hi
En een groot regisseur hi hi
Jongens gefeliciteerd
Groet peter Twigt
aka oom peter

15:56  
Anonymous Anoniem said...

Ik zit zaterdag voor de buis hoor, of in iedergeval wordt het opgenomen ! Mijn moeder "expat" heeft wèl Ned 2 ! Ben benieuwd !

17:03  
Anonymous Anoniem said...

Jaaaa! Vanmiddag kijken! Ik heb er zin in. Gefeliciteerd mannen!

09:18  

Een reactie posten

<< Home