24 december 2007

Er is er een jarig, hoera, hoera!

De dag voor Kerstmis is altijd bijzonder.
Vroeger waren we altijd bij mijn oma in Oss. Zij was geboren in de Kerstnacht.
Vele jaren later, mijn oma was allang overleden, helaas, ze was een lieve schat die enorm lekker kon koken, leerde ik weer iemand kennen die op deze bijzondere dag is geboren: Mijn schoonzusje!
Vandaag viert ze haar 45ste verjaardag. Maar je zou het zeker niet zeggen. Als je haar ziet zou je haar op zijn hoogst 40 geven.
Dus voor deze jonge blom een luid en duidelijk HIEP HIEP HOERA! Dat ze nog vele jaren mijn lieve schoonzusje mag zijn!

Labels:

3 Comments:

Blogger Unknown said...

SALUD!!
Mvg Peter Twigt Hoofddorp

16:28  
Anonymous Anoniem said...

gefeliciteerd met je dochter (dat is toch vandaag ?)
Liefs en een heel gelukkig nieuwjaar, Sien

12:37  
Anonymous Anoniem said...

Er is er één jarig hoera hoera, vandaag ben JIJ aan de beurt en ik denk aan je, lekker om op zondag jarig te zijn niet ? Geniet, lekker veel taart, en ik hef een glaasje op jouw gezondheid en onze "verre" vriendschap ! Dikke zoen aan allemaal, en een verjaarsknuffel voor jou !! Sien van de Koot !

11:23  

Een reactie posten

<< Home