09 augustus 2007

Jarig!

Er is er een jarig vandaag, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Huib!



Ruim 12 jaar is deze lieve man mijn vriendje en hij is de beste vader die een dochtertje zich maar kan wensen; lief en leed delen we met elkaar. Hij is slim, grappig, zorgzaam en lief. En hij werkt zo hard! Maar op deze foto, genomen in de Fens in Engeland afgelopen voorjaar, ziet hij er content uit. Dat komt omdat hij net een "Jacked Potato" heeft verorberd en zit te genieten van een Forster, of zo.
Vandaag is het feest en ga ik hem lekker verwennen, want mijn lief viert vandaag zijn 45ste zomer!

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Huib gefeliciteerd
heb zojuist de kwalificaties die je door je lieve vrouw
worden toe gedicht gelezen wil er zelf 1 aan toevoegen
Een integer mens
kort om er zouden meer mensen moeten zijn zo als jij
Wens je veel goeds peter twigt

01:12  
Anonymous Anoniem said...

gefeliciteerd blogbrother vanuit mijn vakantieoord... ben een paar dagen te laat maar dat komt omdat ik te druk ben met niets doen, en vooral geen computer !!! Dikke verjaarskus ouwe leeuw !

13:26  

Een reactie posten

<< Home