31 juli 2007

Amsterdam

De twee weken zijn voorbij gevlogen met lekker spelletjes doen met oma, Angela, Dilip, zwemmen en spelen met vriendjes uit de straat, leuke uitstapjes maken naar Vic, Barcelona en een oude molen in Centelles, bezoek van mijn schoonzus, haar man en jongste. Heerlijk weer, goed eten (ja, biologische groenten uit de tuin van Dilip) en fijn gezelschap. Het was fijn om bij elkaar te zijn en daar moeten we het weer een jaar meedoen.
Amsterdam, stad gebouwd op palen. Al meer dan 17 jaar de plaats waar mijn huis staat. We zijn weer terug.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Fijn te horen dat het leuk was ! Ik zat al met spanning op je volgende poststuk te wachten ! Wanneer komt ze terug... En nu ben je er en ga ik weg, nog een paar dagen sloven en dan mogen wij op pad ! En wat lees ik, haha, had je nog niet genoeg molens gezien dat je zelfs daar er een gaat bezoeken ! Laat gauw maar wat fotootjes zien ! Liefs !

18:34  
Blogger MacBuccaneer said...

Hoi Sien, wat leuk dat je nog even langs komt voor je weg gaat. Het was inderdaad heel fijn en de foto's komen spoedig ook op het blog.
Ik wens je een hele fijne vacantie en ben nu al benieuwd naar je nieuwe poststukken. Geniet er lekker van en tot gauw maar weer.

01:15  

Een reactie posten

<< Home