14 september 2006

Examen: deel I

Hehe, daar ben ik weer. Jullie vroegen je waarschijnlijk af waarom er zo'n stilte was. Nou, ik was weer eens aan het studeren. Voor het mondelinge examen wel te verstaan. Dat ik vanmorgen heb afgelegd. Het examen bestond uit twee delen; civielrecht en belastingrecht.
Natuurlijk was ik bloednerveus, maar op zich ging het wel. Vond ook niet dat ik mega blunders had gemaakt enzo. Maar daar dacht de examencommissie dus anders over. Zij vonden dat ik het het civielrecht nog maar eens over moest doen. Belastingrecht gehaald, dus. Nu mag ik in november herkansen. Ja zo houden ze je van de straat zullen we maar zeggen.
En ik had me zo verheugd op een Cava!

Labels:

9 Comments:

Blogger Sien said...

Wat sneu nou, ja, dan maar weer in de boeken, en succes in november ermee ! Maar gefeliciteerd voor de rest !
Ik mistte je inderdaad een beetje, gezellig als er weer wat beweging komt in ons bloggenwereldje, John en Huib hebben het ook erg druk zo te zien maar Angie blijft ook trouw !

13:57  
Blogger Sien said...

ps, wat die Cava betreft, kan je toch open trekken, ook al heb je recht op een half flesje dan maar ! Salud !

14:00  
Blogger MacBuccaneer said...

Dank je Sien! Misschien dan toch maar een half flesje bubbels. Heb ik wel verdiend, toch?

17:05  
Anonymous Anoniem said...

Nou vind ik wel! Op naar de volgende ronde! Daar proosten we op en dat je die dan ook met succes mag afleggen!

17:46  
Blogger Maxentia de Beauvais said...

toch goed gedaan hoor, want lijkt me vreselijk saai, die stof.

17:47  
Blogger TwigtSenior said...

aaaaah, wat jammer nou. Een halve proost dan maar he? En de straat da's ook maar niks, lekker binnen zitten met een leuk civielrechterlijk boekje op schoot!

18:28  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd, volmondig! Want dat heb je toch maar weer mooi gedaan. En november is dichtbij en dan heb je je opleiding afgerond!!!

11:14  
Blogger Sien said...

@Angie, sorry, ik kom er net achter dat je het recept van de Santiago taart heb doorgegeven (in een vorig comment), ben gaan kijken maar dit is te ingewikkeld voor me, niet genoeg spaans, en als ik het recept vertaal met google, hahaha, dan lach je je dood. Ik kom hem wel een keer bij je eten, lijkt me beter !

22:56  
Anonymous Anoniem said...

okidoki!

10:45  

Een reactie posten

<< Home