01 september 2006

Amics

Sofia heeft een boel vriendjes bij oma in de straat. Ieder jaar kijken ze weer uit naar haar komst. Dit jaar werden we van het station opgehaald door de hele bende. Dat was erg feestelijk. Met mooi weer eet de hele buurt 's avonds in de Torrent. Iedereen neemt wat eten, wijn en lekkers mee. De kinderen spelen dan tot diep in de nacht op straat; pic-a-pared, tenis, salta ropa etc.
De tien dagen dat we dit jaar daar waren, zijn omgevlogen. Maar hier zijn dan een paar foto's van Sofia en haar vriendjes!

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat leuk om de straat eens van een andere invalshoek te zien, op foto´s is het toch anders dan in werkelijkheid. Als ik Cristina en Nùria zie zal ik zeggen dat je foto´s op je weblog hebt gezet en hun je logadres geven, zodat ze zelf kunnen kijken.

16:56  
Blogger Sien said...

Dit zijn waanzinnige leuke momenten waar Sofia enorme leuke herinneringen aan overhoudt, "vroeger toen ik bij Oma logeerde..."
Mijn grootouders huis in Zuid Frankrijk gaf mij dat zelfde gevoel, altijd die franse vriendinnetjes en vriendjes die we weer terug vonden op straat, op het strand, en communicatie is geen probleem, ik zie het met mijn dochter nu ook, met onze ierse vrienden, dat ging in twee seconden dat praten (nou ja, uitbeelden...)

21:57  

Een reactie posten

<< Home