10 oktober 2006

Ziek

Ik ben ziek. Afgelopen donderdag had ik op mijn linker heup een rode vlek met bobbeltjes. Vrijdagochtend was het er nog steeds. Bovendien deed mijn been pijn. Een gek gevoelloos maar ook branderig gevoel, dus ben ik naar de huisarts gegaan. De diagnose was snel gesteld. Gordelroos. Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee. Ik heb al grijze haren en nu dan ook een ziekte die vooral bij 60+ers voorkomt...
Zolang het niet in je gezicht zit krijg je geen medicijn, behalve rust. Dus nu zit ik al twee dagen thuis. En ik heb me helemaal suf geslapen. Sofia van school halen is al zo vermoeiend dat ik eerst een uurtje moet bijkomen voor ik eten ga klaar maken. Tjonge jonge, echt vervelend. Maar ja, zoals mijn mama altijd zegt; 't Gaat wel weer over voor je een jongetje bent!' En daar doe ik het maar mee.

Labels:

4 Comments:

Blogger Sien said...

Die uitdrukking kreeg ik ook meerdere malen te horen net als :"Pijn ? Ach kind, je moet bevallen dan weet je wat pijn is !"

Wat vervelend voor je, ik denk aan je en beterschap !

Heb je accupunctuur geprobeerd ? Mijn schoonmoeder had een hele ernstige gordelroos in haar gezicht, na twee keer behandellen was het over (wel een hele bijzondere accupuncteur, een "energiedokter" die ik hier heb, maar hij doet wonderen.) Serieus, denk er maar eens aan.

Dikke kus en hoop dat je snel weer beter bent !

19:24  
Blogger Luepp said...

"Dat was onder de gordel, Roos!" riep hij geschrokken, "bied onmiddelijk je excuses aan!" Hij zou er nog grijze haren van krijgen (uit: Iemke J. Del Tuyt, Kortingspas voor zestig plassers).

19:26  
Blogger Sien said...

Met zo'n grapjas zal je in iedergeval een goed humeur hebben !

20:47  
Blogger Sien said...

voor dat ik weer ren ren druk druk weg weg ben wilde ik even horen hoe het gaat. Zit je hoofd weer vast (cf voetbalgrapje van je lief)? Fijne dag.

08:44  

Een reactie posten

<< Home