12 oktober 2006

Jarige Jetse

Hiep hoi! Vandaag is mijn oud-collega en goede vriend Jetse jarig; 29 herfstjes jong. Gefeliciteerd!

Zo'n vier jaar geleden kwam je aan het bureau tegenover mij zitten. Vanaf die tijd deelden we lief en leed in de tuinkamer en later in het grote tochtige hol aan De Lairesse. Ja, we gingen op stand! Nou ja, onze bazen dan.

Sinds twee maanden werk je weer in het hotelwezen en ik mis je verschrikkelijk; je gezelligheid, je humor en je collegialiteit. Maar gelukkig zien we elkaar af en toe, zoals zaterdag bijvoorbeeld, want dan kom ik een borrel bij je halen. Het cadeautje brandt al in mijn tas.

Labels: ,

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jetse, red haar! Ze zit nu met de verschrikkelijke sneeuwman! (En ze is al zo'n kouwkleum.)

- Gefeliziteerd!

22:43  
Anonymous Anoniem said...

Hi Feliesje!

Denk er ineens aan dat ik hier mijn 2de cadeautje even moet lezen.

Leuk zo! En zeker dat ik de moeite van het vermelden waard ben.

Dank voor je leuke kaarten!
Jammer dat je al zo snel weer weg moest, alles goed gegaan met schoonpappa?

's Avonds was het erg druk en heel gezellig!

En Huib.... Tja... Wat zal ik zeggen. Denk niet dat ik nog terug ga na dat tochthol! hahaha!

Liefs, Jetse

22:14  

Een reactie posten

<< Home